DEAR MR.GEDEKK II , LOVE IS LIKE A CHOICE , YOU MAKE FROM MOMENT TO MOMENT AND YOU CAN BE IN LOVE IN ALL THE SWEET LOVE .. I LOVE YOU MIZAN .. FOREVER BEING NM'S OWNER :')

Friday 16 November 2012

I LOVE YOU


Jika sudah tertulis engkau akan menjadi imam kepada solatku kelak , aku terima dengan seadanya . YA ALLAH , aku mohon kepadamu , engkau lindungilah bakal suamiku yang telah meminjamkan tulang rusuknya kepadaku . engkau pertemukanlah hatiku dengan hatinya dengan penuh keikhlasan dan rasa kecintaan . engkau kurniakanlah ketakwaan , keimanan kepada adamku supaya dia dapat membimbingku ke jalan yang benar , jalan yang penuh dengan keredhaan MU ,YA ALLAH ,demi masa depan kami . YA ALLAH , jika muhammad mizan bin jusoh akan menjadi imam dalam solatku kelak , engkau kurniakanlah kebahagiaan dan kesejahteraan hidup kepada kami.. INSYAALLAH .. :) jika dia bukan milik ku , engkau kembalikan lah dia kepada hawanya .. dan kembalikan lah aku kepada adam ku.. sesungguhnya , rasa kecintaan demi ALLAH adalah rasa cinta yang sangat indah.. engkau pertahankanlah hubungan ku dengannya supaya tidak ke arah ke maksiatan .. sesungguhnya aku amat mencintai dan menyayangi nya demi ALLAH.. jika diizinkan ALLAH , aku akan menjadi makmum dalam solatmu , wahai mizan .. :)

No comments:

Post a Comment