DEAR MR.GEDEKK II , LOVE IS LIKE A CHOICE , YOU MAKE FROM MOMENT TO MOMENT AND YOU CAN BE IN LOVE IN ALL THE SWEET LOVE .. I LOVE YOU MIZAN .. FOREVER BEING NM'S OWNER :')

Saturday 24 November 2012

the great moment :)

Assalamualaikum.. hye smua.. skrng nie.. aku nk post psal batch aku mse thun lepas.. haha.. okey.. korang kne dengar baikII okey.. ! haa.. aku nk story skit.. even aku nie bru msuk batch nim mse aku form 2.. jadi aku sempat bersama diorng just 2 thun.. tapi! tapi tapi tapi.. haa.. aku rasa dlm 2 thun tu kitorng dh mcm satu family.. ONE BIG FAMILY .. ade sesetengah jer lha x rapat.. haha.. nie logo batch kitorng. :)let see.. aww!

logo nim direka oleh akim @ hakim zulkarnain.. dye nim boleh dh ase nk jadi pereka fesyen or ape sebe rekaan.. haha.. ye pndai woo reke2.. haha..kretif sangat. #pssst , akim .. aku nk mu design kad kawin ngn jadi wedding planner aku nnti ehh , jgn kabo kokrng.. haha.. *amboi , awal teh tepoh.. ngader. ! haha.. dah lha tu mengarut nyahh.. okey.! law korng tengok ctu ye tlis STARZ kan.? haha.. sebelum nie dh ad kot aku story serba sikit sal batch aku nim.. haa.. S= sahabat , T=tanpa , A=ada , R=raguan , Z=lu pikirlha sendiri.. haha.. tu lah yng aku faham serbe sikit.. kitorng nim kawan tanpa ragu2 tw.. haha.. tapi myb skrng semua dh berubh kot.. sbb rmai yg dh pndh.. rmai student baru.. hemm bg aku.. yng LAMA xkn sama ngn yng BARU..xkn pernh berubh.. bila aku dh set kn dlm mind aku yng batch kitorng ade 78.. *lw x cilap lh.., sampai bila2 pun 78.. xkn terganti ngn yg lain.. okey.? haha.. i'm so proud coz i'm selfish. ! arhh whatever..
aku x pedulik..hom.. pic lagi :)

haaa.. nim pic mse kitorng reunion mse awl2 thun dulu.. haha.. ramai agy yg xde nim.. tapi xpe lha.. nim lha wajah2 yng kuat kuor bndor.. haha.. kitorng biase main boling kat astaka , then pegi lha derak2manemane pom.. yang penting kitorng heppy bersama.. hom3..jom kite kuor lagi.! haha..

pic nim bersamasama lagi kitorng bile kitorng memutuskan nak pergi Bukit Gambang Waterpark.dlm pic nie : tasya ,aku ,ieyfa ,izzah..tiga berderet nim : Fatin , ana , norlida..pictaker :sir hafiz :). bila dh abis PMR.. haha.. we enjoy our exam so much.. and kitorng dapat banggekan smk pelong tercinta dgn result kitorng yng 100% A.. mkne nye..78 org tu semua dpt A..xde yng x dpt A.. pling kurng 1A jer.. xpee..asalkan dpt buat cikgucikgu kitorng heppy.. yeayy.! we enjoy our trip so much.. thun nim pon kitorng gy lagi.. tu pom bila Azi n gang wat keje semeseme.. hik2.. thanks sep mu.. aku enjoy sangat bia kite dok gy ngn sep2 kite seme pom.. xpe.. nk wat gne.. mybe ssh lha, nk gbung smua lagi kan.. msing2 ade hal masing2.. hurmm okeyy. :)

haaa.. nie lagi last pic ,dlm pic nim ade tini,fahmie,nazmie n mustaqim, they're fun!, mse hari sukan.. like the title kat pic tu.. 'bilal the best'..haha.. mmg bilal juara.. tapi skrng dh x juara.. sbb ramai sep2 sukan umah bilal nim yng pindh skolh, dh hbis skolh.. n so on lgi..hihi.. salah sorng nyer.. aku lha.. ! haha.. *koyaaa.. tapi.. truthly aku cakap.. sejak tadika samapi sekarang n mybe smpai bilabila..'aku ngn sukan , xkan terpisah..'*mcm tagline buddyz digi lak.. haha.. xpe2.. tgok pic tu.. happening kan.. even mse tu hri hujan.. kitorng tetap enjoy sport kitorng.. hihi..paling aku x leh lupe.. mse lawan bola jaring ikut rumah sukan.. aku semangat giler vavoon.. ahaha.. sampai aku mrh kawan aku yng main x adil.. last minute game aku stress sbb ade yng x adil mse tu skit.. haha.. aku pun dh lupe.. aku x cre dh dri aku yg diselaputi lumpur nye.. haha.. yng penting aku nak menang jee mse tu.. haha.. last2 , mmg bilal yng menang, sape x semangat bile wakil umah sukan kan? sume orng truh harapan kat kite je ntuk menang mse tu.. haha.. okey lha.. bile ingat2 balik.. mmg melucukan.. :D hahaha.. *aku gelak sorng2 dh nie..tini. mu ingat agy op?mu main gokk.. haha.. rindu nak kaler2 muka.. tapi aku x kaler sbb elergik.. hhaha.. ruginyer.! hurm..

tini , mu ingat dok lw lepas mkn mlm kite gy derak2 tepi padang.. ade skali tu.. kite ngupat ngn sep laki kat kusi batu dpan bilik prep form3.. hurmm aku rindu nk duk citu n kelas mlm @ kelas tambahan dlm bilik prep tu , conteng2 papan hitam.. (lukis pok buddu , ciap ngn rumah2 agy).. haha.. can't forget that moment enough.. miss it fuckingdamnsomuch... hoho.. :'(

okey lha tu ase nye sampai sini dlu aku cite sal kwan2 aku nim.. next time law ade mse aku cite lagi sal sep nim yang selalu berlegar legar kat kepale hotak aku nih..


No comments:

Post a Comment