DEAR MR.GEDEKK II , LOVE IS LIKE A CHOICE , YOU MAKE FROM MOMENT TO MOMENT AND YOU CAN BE IN LOVE IN ALL THE SWEET LOVE .. I LOVE YOU MIZAN .. FOREVER BEING NM'S OWNER :')

Saturday 1 December 2012

welcome disember :)

Assalamualaikum.. hye.. haa dh 5 hari gak la aku x update blog nie kan.. haha.. welcome december.! hoi3.. tu mkne nye ade sebulan jer lagi aku jadi student form 4.. krikk3.. =,=' so thun dpan dh jady SPM candidates.. hurghh.. x mao , x mao.*hati meronta ronta!. hemm ape ape pom aku tetap kne terima kenyataan kan ? hahaha.. bagi korang yang sma cam aku tu.. bersbarlha okey.. haha.. x lame pon.. skejap jer sthun tu.*bnyakk lha kau skejap.!. haha.. mcm jagung kan.. aikk? mcm jagung? apehal plak.? mybe sebab aku pernah dengar org ckap 'setahun jagung' hahaha.. ape ape je lha kan.. haha.. okey.. bersedia ke arah SPM.!! yearghh.. struggle3.. haha.. dlm sebulan yang ade nim.. aku kne ciapkan keje skolah yang diberi oleh cikgu2 tersayang di SM Teknik Terengganu.. haaa.. sebulan ? sebulan ? sebulan? ohh no.. x cukup tu.. hurmm smalam aku baru buat folio Sutera Dalam Lukisan.. haha.. ciap gakk.. dlm pkul 3 pagi.. haha.. buat lpas solat isyak.. pkul 11 gy tengok tv.. pkul 1 sambung balik.. hahaha.. sanggup aku gy wat keje dlm bilik lain sbb x nk gnggu kak aku tido sbb aku nk buka lampu.. heee.. sory sis.! mu tido sorang mlm.. xpee katil masingII kan.. hua3.. lgpon mu main game gop lam lappy mu malam2 sblum tido ho.. x sanggup aku nk ganggu ko.. haha.. so aku pom heret lha abis barng2 aku masuk bilik kak long aku.. haha.. terima kasih kepada tini. yang sudi bermesej ngn aku pada pukul3 pagi.. haha.. last2 aku yang tido dlu.. haha.. okey. ! dah lha tu.. nak ckap sal 1 disember lakk.!




alaa.. x jelas pulak gambar yang aku amek dlm google nim.. opss.! berusummm dh lha.. heee.. okey xpee.. nak thu x knpe ade pic kek nim.. haaa.. today is my mom's birthday.. yeahh umi..! alabioooo. muahh :* urin sayang umi.. semoga umi dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. aww..ckup lha umur umi aku iaitu 46 tahun.. hem3.. hee.. x tua lagi kan.. umi aku masih lagi mcm awek muda.. haha.. hri nie aku ngn kak aku beli kek tanpa pengethuan umi aku.. hehe.. kitorang pegi kampung buluh ngn motor.. haha. cakap nk pegi kedai abah.. tapi lepakk cini dlu.. haha.. okey. kek tu ak n kak aku beli yang kecikk jer.. bentuk love warna purple..xpe,ckup lha sambut ngn family jer..korang nak ? beli sendiri.. hee.. x pe kn umi? x dok duit nieee.. hee *mukecomelcomel. haha.. bulan baru,, umur baru.. yeahh.. harap2 umi sentiasa diberkati ALLAH dan sihat2 selalu.. hee.. hadiah x beli pon mi.. sory.. urin xdok duit agy.. hehe.. urin nk bagi hdiah result SPM urin nnti k umi.. ehehe.. urin nak blajar sungguh2 mie..x mo main2 dh.. heee.. ank umi yg comel nim nak masuk U.. yeahh.. nnti boleh umi ngn abah hantar urin masuk U kan.. hehe.. *ohh koya.! x pe impian seorang gadis. yeahh chaiyokk. kalo urin dh jadi arkitek nnti. urin nak buat rumah k umi n abah se.. hehe.. harap2 sempat kan mi.. mne thu kan kalo x sempat.. heheeh.. I LOVE YOU MUMMY !

oyeahh, panjang pulak taip hari nie.. haha.. mklum lha internet laju.. senang lhaa.. skle gokk. makan nasik 4 pinggan belom tentu tenet nim gerokk.*nawok nawok nawok!. haha. oke3 sebelum aku mengarut lagi.. aku nak korang nyanyikan lagu birthday kat umi aku.. hiyarghh.! nyanyilhaaa.. x kire ah gne2 pom.. nynyi gop.. hew3.. okey 1..2..3..

selamat hari jadi,
selamat hari jadi,
selamat hari jadi umi nurin,
selamat hari jadi...

yeayy.! thanks buat korang yang sudi layan karenah aku key.. hahaha.. happy nyer hari nie.. hahahak.. okeylha.. mls dh nie nk naip.. mlm naip bnyokk dh wat kije.. adoihh.. jari aku nie padan lengohh ke naip jer.. hahaha.. okayy.. babai.. alabiuu. wsalam


No comments:

Post a Comment