DEAR MR.GEDEKK II , LOVE IS LIKE A CHOICE , YOU MAKE FROM MOMENT TO MOMENT AND YOU CAN BE IN LOVE IN ALL THE SWEET LOVE .. I LOVE YOU MIZAN .. FOREVER BEING NM'S OWNER :')

Monday 24 December 2012

Welcome 2013 :)

Assalamualaikum , hye . hurmm welcome 2013 . haaa awal kan aku wish . sbb nim adalah last post aku untuk tahun 2012 . dan juga sebab dah nak buka sekolah + menjadi SPM candidates . ohh noo .! x sedia lagi lha . but . Abang Fasi Private sy cakap . "even x sedia , last2 ye kne jadi gokk SPM candidates . law x blajar elok2 . sia2 je slame nim jadi students . skarang nim org ramai cerdik .yang masuk U tu , result SPM yang STRAIGHT A tu seme tiket je untuk masuk U , dang masuk U , semua same level jer . tu ats usaha masing2 plak" . hemm .thanks Abg Fasi x berdaftarku . #Syauqi Hamzi . hee . ade sesetengah dari korang thu sape dye nim . well . aku mals nak ungkit lagi . sbb aku dah malas nak ungkit . ! haha . #belitnye ayat kau .haha . oke . korang yang same usia ngn aku nim dah sedia ke nak jadi SPM candidates ? haha . oke . harap korang sedia yer .so . aja-aja fighting ! haha . baru ade ksemptan nak update . hee . Thanks for my beloved Friend ANIS HARTINI . sbb dah rajin-rajin editkam blog aku nim . ye mmg DOUBLE WOW sbb . bnyak pengalaman dalam mengedit blog nim . heee . gila kau jemah . XD aku SALUTE lah kau . jemah ...
Hurmm . panjang skit post kali nim sbb last post . then thun depan x thu lah mcm mne rupe blog aku nih lagi . dah bersarang lebah , tebuan , semut pesebe agy kot . hoho . mcm2 kam? hurmm .aku rasa mcm xnak sekolah dah , tapi aku nak buktikam kpde somebdy tu yang aku pom mmpu berjaya mcm kau . *mukemarahkekohlaptop . huh . x payah nak berbangge sangat kau tu . x baik . ALLAH x suka org riak mcm mung . maaf sayangs . phuii .oke dah . aku pom blum tentu lagi brjya . tapi aku akan usaha kan semampu aku sbb aku nak ubah kehidupan aku . x nak dah hdup susah mcm skrg , but aku syukur ade family yang sebahagia nim . korang pom msti ade family bahagia kam . korang msti thu ape yang aku rasa. aku just nak ubah kehidupan aku spy jady lebih senang dari sekarang . AMIN .
Then , aku dah sedia kot nak hidup BER ROLL CALL lagi di SEKOLAH MENENGAH TEKNIK TERENGGANU itu . kot jee . sbb aku bukan x tahan duk umah . aku just nak hidup berkawan . haha x salah kan ? bila aku duk umah . aku x terurus da . mcm xde disiplin langsung .! mkan x tetap . kadang2 x sedar sehari tu x makan . then study pom malas . bercakap pom kurang . asyik menghadapp lappy jer sehari suntuk tanpa rasa jemu . werkk .!
Shopping untuk KEMBALI KE SEKOLAH dah x sama mcm dulu , dulu dulu , nak buka sekolh 3 minggu lagi dah shopping , but skrg , skolah 2,3 hari lagi baru kalut nak beli barang asrama lah . skolah lah . mcm mcm . hishh . skrg pom x semangat nak beli beg baru , kasut baru . pensel warna besar . haha . xde feel nak beli . kalo dulu . puhh semangat ubi .*maklumlah musim banjir . haha . aku nak bli keperluan yang penting2 jee skrg nim . skolah dah nak buka x sampai lagi seminggu . hurmm, first day mmg ase nak gy awal sbb nak chopp katil bawah . maklum lah asrama kan . hurmm bagi korang yang x duduk asrama tu . korang x akan dapat rasa erti berdikari . then , hidup berasrama nim sangat bahagia sebenarnya , atas kita ahh lake nok nilai sesebuah hostel tu mcm mna kan . hurmm . aku cakap pom melalui pengalaman . bukan nak bangge . but aku dah 7thun duk asrma . nak masuk 8 thun da . lame kan .? haha . maklum lah . x berapa bernasib baik nak jadi outsider . huk3 . S E D I H .tahu takk . hurmm .
okey lha sebenarnya banyak lagi nak taip nim . sebulan duk umah . semakin laju dah menaip . hee ade kmajuan . keypad Q W E R T Y U I O P nim dah sebati plaks rasa . haha . skarang nim aku tengah perahs otaks nak memahami novel form 5 iaitu THE CURSE atoto . x faham lagi cerita ye sbb x abis baca lagi . haha . oke lha . see korang next yeaar dehh . iloveyou guys . be my follower kayy . bhaii . salam 2012 :')

No comments:

Post a Comment