DEAR MR.GEDEKK II , LOVE IS LIKE A CHOICE , YOU MAKE FROM MOMENT TO MOMENT AND YOU CAN BE IN LOVE IN ALL THE SWEET LOVE .. I LOVE YOU MIZAN .. FOREVER BEING NM'S OWNER :')

Wednesday 5 December 2012

piknik bersama family :D have fun

Assalamualaikum.. hye.. mcm biase.. nak update skit nie.. haahha.. nok bobebobebobe ehh sal hari nie.. hhahahah.. bnyok pic ehh , korang tengok lhaa yer nnti.. hewhh.. capett bangeett *tanganatasdahi.. okey hri nie.. aku gy cini.. ULU KEKABU , haa..xcelly aku x pernah pegi even dekat sebenarnye dari rumah aku tu.. hahah.. x sampai setengah jam lha.. naik kete abah aku.. haha *hilux.. okeyh.. semua nim x dirancang sebenarnya.. semalam aku tido pukul 4pagi.. buat ape? aku x ngntuk so aku main game.. hahaha sejak bila ntah aku minat.. hom.. lepas bangun semayang subuh.. aku sambung tido.*kcian bakal suami aku ekgy..hahaha. then.. aku bangun pkul 1.15pm..*teruk kan ank dara sorang nihh..muka malu malu.. adik lelaki aku gerok.. nok gune netbook aku.. aku x bagi.. dye pon cakap 'yen , mu nok gy dok mndi air terjun?' aku tarikk selimut lagi.. hahaha.. lame skit. kak aku plop mri gerok aku.. ye heret aku.. adoihh. aku mmg pantang lha org gnggu aku tido.. hahah.. kak aku kbo 'yen , jom ah nok gy mndy air terjun ehhh' aku wat dok cre agy.. pastu ye ate.. 'mu nok gy dok ehh? , kekgi kite amek gambo , mkn nasik.. hahahah' aku dengor jee nok amekk gambor.. aku bangun ngn mate masih lagi pejam.. haha.. kak aku sukee lop.. aku x cakap bnyokk , gy basuh muke , x mandi *opsssss ! hehehe, gosok gigi , ciap2.. then aku ciap.. hahahha.. umi aku tnye aku nok gy k x , p aku senyapp jer.. bkn mroh ditegur lpas bru bngun.. cume.. auchh.. *mulutsakitt. ! beci ahh.. aku x bawak pom henset aku.. haha.. sory lha kpd org yg textnye x dibalas.. nie sume abh aku punye plan.. ye kene pasang api kat kawasan chalet yg dye suh kitorng gy tu.. ye kol umi aku last minit.. hom.. ciap2 mknn sume.. blahhh.. aww. ! best3.. aku ingt ke nak balik petang lepas asar.. rupenye kne balik lepas maghrib.. hemm.. letih nyer.. *matapejamsambilbaring.. hhahahha.. chelet yg kitorng gy tu x ciap agy.. tempat tu best lha.. abah aku cakap. 'bekerja sambil berkelah' hahaha.. aumm. dh ah tu cite.. jom kite terjah gambar.. hahah let seeeee *mukekiutkiut..

 gambar nim mase trip yang kedue dah kitorng mandy.. hahaha.. kesejukan doh lake ho.. adik aku yg pkai baju hijau (bongsu) tu lincah giler.. haha.. ade ke patut ye kejor kak aku..pastu kak aku msuk kat tmpat dalam skit, ye pom lemas doh kejap.. pahtu ye bngun ho ye ate.. 'ishh dalam nie , bahaye,!' ahahha.. muke dye mse tu shockk agy sebab tenggelam.. haha.. aku n kak aku letih layan dye jer.. tkut lemas.. hahah
 haaa , seme dh kecut dh kesejukan ho.. haha termasuk lha aku.. bengang tol telinga aku dh masuk air.. *katokkatoklinge.. ahahhah..
 okey, this is my sister.called erah. dye buat iklan pinggan tuu.. haha.. bru lepas basuh pinggan.. elehh. makan nasik untuk yang ke-2 kalinyer dh tu.. hahaha..
 haaaa.. korang nmpak x ape bende nih.. ? nie lhaa buah berangan.. kitorng kutip kat bawah pokok jer.. kutip kutip sampai penuh satu plastik.. hahaha.. aku x pernah lagi mkn mnde nih.. umi aku ckap kne goreng ngan pasir.. erkk :/ pelikk kan ? haha.. aku tolong kutipp jer.. heee.. keras nih.. kalo jatuh atas kepale , mmg sakit lha.. tp x sampai msuk ICU lhaa.. msuk UCME jer.. hahaha.. hom doh3.. koho ngarut ho.. *ketukkepaledengannetbook.!
 haa. nim kitorng dh ciap mndy.. dh pkai baju lain dh.. lepak2 atas buai dulu sementara tunggu keje abah ciap.. heee.. belakang tuu pokok buah berangan xdi.. kalo duk bwh pokok nim.. kuat lhaa boleh berangan.. hihihi *mcmakujekuatberangan.. :/
 hahahha.. xyh tengokk lha yg nie.. aku koyaaa.cuti cuti nim koho gemokk.!.. hahaha okey next ! *mukeblushingmalumalu aww!
 tuu dlm mulut adik aku nim,, buah berangan.. die berangan lhaa tu nk mkn buah yg keras lagi tu.. hahahha.. adik aku, ank yang ke-6.hakim. *peace
nie last one , koyaa jer amad nih.. hahah.. gambar x jelas jee sbb duk dalam chalet tuu.. erm chalet ye bestt.. dpt rehat ngn free free sbb abh aku wat keje situ.. hahah..adik aku, ank yang ke-5.. msti ade yg tertnye tnye kan aku ade brape org adik beradik.. heee.. aku ade 8 orang adik beradik.. ckup lengkap.. 2 org kakak,sorang abang,4 org adik.2lelaki,2perempuan.. hee..ramai kan? bestt ape.. hahah

okey thats all for story today.. letih dh nim.. babai semeee.. ily mije.:*. *tibetibeplak.. hahaha.. salam

No comments:

Post a Comment