DEAR MR.GEDEKK II , LOVE IS LIKE A CHOICE , YOU MAKE FROM MOMENT TO MOMENT AND YOU CAN BE IN LOVE IN ALL THE SWEET LOVE .. I LOVE YOU MIZAN .. FOREVER BEING NM'S OWNER :')

Monday 3 December 2012

anak saudara :) zarahana

Assalamualaikum..hye.. hurmm x thu sebenarnye nak update ape kali nie..lame pulak rase x onl..so, ape perkembangan korang.. huh ? oke x nak thu lah.. haha..hurmm sebenarnye rindu kat somebody yang jauh dimata , dekat di hati , gmbr ade di tepi nie.. hehe.. mane satu ? hom.. fikirfikir kan lha yer.. hemm nk cakap pasal anak saudara.. ehhh cop3.! bukan anak saudara aku , anak saudara dia.. haaa.. aku sebenarnye jeles lha bila thu org ade anak saudara.. hurmm aku nk jugakk. ! tapi lambat lagi kak long aku nak kawin.. harap2 thun dpan kee.. hee gatal.. ! bia lha.. hurmm yg terkeluar pasal anak saudara nim kesnyer.. aku tnye ye bkpe x gy state lib aitu,,sbb aku hajat nk jumpee dia.. then dia cakap ank sdre dia msuk hospital.. hurmm, dia ckap ank sdare ye tu x sakit , tapi doktor wat bijopp. hurhhh.. kcian baby.! hurm.. agak2 nye mcm mne ekk muka ank sdre dia tu.. haaa dia ade nak hntr  pic baby tu kat aku.. tapi bru nie dia hntar x sampai2.. hurmm kecewe nyer aku..! punye lha semangat aku nk tengok ank sdare dia tu.. hiii.. msti comelcomelcomel.. hurm geram aku.. lambatnye aku nak ade ank sdre.. *tumbuk tilam laju laju.. hom..sedihhhh :'(

 cakap punye cakap aku x bagitw lagi nme baby tu kan.. heee.. lupe.. nme baby tu zara hana.. nme full asenye nur zarahana.. aku lupee dh.. hee. comel x nme tu?.. aku byg baby tu mmg comel lha.. hahak.. msti ade iras2 paksdre dia.. haha.. harap2 x same lha hidung ye due org.. hahahaha *b , jgn mross, syg gurau.. :P... hahah okey.. nnti kalo dia antar pic zara hana , aku tunjuk kat korang ehh. :) hahah.. ishh aku ade cakap aku nak culik zara hana.. tapi dia ckp. try lhaa.. xkn dapat.. hurmm aku majok je lhaa.. then dia nak antar gmbar.. alohhh.. cepat lha b ato gmbor zara hana.. !!!!.. ahahahh.. okey.. hri tu mse first dia ckp dia bru dpt ank sdre , aku tnye nme ape.. dia dh cakap.. zara hana.. tapi aku lupe.. haha.. mse tu.. aku tnye dia.. 'akpe x ltok nme mcm syg ?' ye ate gne , nok thu.. hahaha 'wat npe ltok nme mcm syg,syg ,sayang lha..zara , zara'..hurhh. aku pom ckap.. ' bukan ltok nme nurin zarahana , tapi letok nme Sayang zarahana..' hahaahha..msti comel kan klo org ltok nme gtu.. hahaha.. sayang zarahana , hurmm sayang zarahana.. hurmm sayang zarahana.. ishhh comell nyer.. ! sumpah aku jeles ye ade ank sdre.. ! hurmm beci lha.. dh lha nyohorr ke org.. ! msti dlm fon ye bnyak gmbar zarahana nim kan.. ohh sokayy . x jeles. sebab zarahana tu baby lagi.. hahaha.. gambar aku x perlu lha dlm fon dia sbb aku ade dimana mana jer kalo ye rindu aku.. haha * okey start mengarutt.. hom.. dah ah tuu opp.. esok lop aku update..

asenye banyok mikir nk update napee akdi.. mse mndy pom dang agy mikir ayat.. last2.. bile dh ngadap nak tilis jee.. fuhhh .. terbang habiss.. hilang sume.. cam bangang jer.. letih aku senyum sorang2 fikir mende yg nk di post.. tup tuppp.. perghhh.. hom k lha.. jam menunjukkan 3.22 pagi.. mate aku masih x ngantuk.. hom.. dh ah tu. koho lame koho ngarut.. 6t lau ade pic zarahana.. aku tunjuk kat korng keyy.. oke bhaiiii . :*

No comments:

Post a Comment